Bibliografie bij ‘Kinderbijbel als houvast in kwade dagen’
- Emory Report – Scholarship
- Emory News – COVID-19 Family Stories
- B.A. de Graaf, Heilige strijd. Het verlangen naar veiligheid en het einde van het kwaad (KokBoekencentrum: Utrecht, 2017).
- B.A. de Graaf, Wij zijn de tijden. Huizinga-lezing (EW Magazine: Amsterdam, 2024).
- A. MacIntyre, After Virtue. A Study in Moral Theory (New York: Bloomsbury, 2013).
- T. van Laar en W. Huttinga, Leren leven met het kwaad: De betekenis van zonde, kwaad en gebrokenheid in onderwijs en pedagogiek (Utrecht: TU Kampen, 2022).
- O. Noordmans, ‘Kapernaum’, in: Idem, Verzamelde Werken. Deel 8. ‘Meditaties’ (Kampen 1990).
- Wansink, B., Herinx, M., van der Werf, M., & de Graaf, B. A. (2024). Leerlingen weerbaar maken: Lessen uit het verleden helpen bij ontwrichtende momenten. Kleio, 65, 14-17.
- Leerlingen weerbaar maken – UU Repository